Klantenservice Algemeen

Contact

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact met ons op

Snel regelen in je account
Vraag de statis op van je bestelling of retourneer een artikel

Heb je een vraag over één van onze poducten?
Ga dan langs bij een KARWEI-bouwmarkt. Dan kun je die aan één van onze bouwmarktmedewerkers stellen. Hier vind je snel een bouwmarkt bij jou in de buurt met de openingstijden en het telefoonnummer.

Heb je een vraag over je webshop order?
Je kunt ons bereiken op 088 - 010 86 20
Je kan ons bereiken op maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur.
Zondag 12:00 - 17:00 uur.

Heb je een andere vraag of klacht?
Vul hier ons contactformulier in. We reageren meestal binnen 5 werkdagen per e-mail. Ook kan je via Facebook of Instagram je vraag aan de klantenservice stellen. Of bel onze webshop op 088-0108620.

Retouradres
Om te voorkomen dat je het naar een verkeerd adres stuurt: meld je artikel hier retour aan en ontvang automatisch het juiste retouradres. Meer over retourneren

Klachten

Laat het ons weten. We doen ons best jouw klacht snel op te lossen.

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening?
Meld je klacht bij een KARWEI-bouwmarkt bij jou in de buurt of neem contact met ons op.

Bij de afhandeling van klachten volgen we natuurlijk de wet. Informatie over jouw rechten als consument vind je op ConsuWijzer.nl. Op deze website van de overheid lees je ook wat je kunt doen als je niet tevreden bent over een aankoop.

Heb je een klacht over een online bestelling?
Neem dan contact met ons op. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om tot een oplossing te komen.

De webwinkel van KARWEI heeft het Thuiswinkel Waarborg. Dat betekent dat we voldoen aan de criteria op het gebied van wetgeving, veiligheid en financiële stabiliteit en de gedragsregels van Thuiswinkel.org.

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?
Ben je niet tevreden over hoe KARWEI jouw klacht over een online bestelling oplost? Thuiswinkel.org kan je helpen. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Ook het Europees ODR Platform helpt bij de oplossing van klachten over online dienstverlening.

Heb je een klacht over de verspreiding van de KARWEI-folder?
Gebruik dan het formulier folderverspreiding. Je melding komt terecht bij Spotta, het bedrijf dat voor de verspreiding van onze folders zorgt.

KARWEI app

Gemakkelijk winkelen met de KARWEI app

Vanaf nu is winkelen bij KARWEI nog gemakkelijker en leuker met de nieuwe gratis KARWEI app voor op je smartphone.

Voordelen van de KARWEI app
● 24/7 winkelen vanuit huis, onderweg of in de bouwmarkt.
● Vergeet nooit meer je KARWEI KAART
● Altijd je persoonlijke kortingscoupons bij de hand.
● Razendsnel een artikel scannen in de bouwmarkten bestellen
● Vind snel de dichtstbijzijnde KARWEI bouwmarkt en zie wanneer deze geopend is.
● Altijd de laatste folder bij de hand om de beste aanbiedingen te kopen of bestellen.

Lees meer over de app

Garantie

Als je iets koopt bij KARWEI, heb je recht op een product dat geen gebreken mag vertonen die je – als je het product op een normale manier gebruikt – niet verwacht binnen de verwachte levensduur van het product. Dat heet de wettelijke garantie.

Is een product niet goed, dan doet KARWEI er alles aan om een oplossing te vinden.

Duur van de garantie
KARWEI hanteert voor alle producten de fabrieksgarantietermijn van de fabrikant, maar de wettelijke garantie gaat boven de fabrieksgarantie. Bijvoorbeeld: als de fabrieksgarantietermijn 1 jaar is en de wettelijke garantietermijn 2 jaar, dan heb je 2 jaar garantie.

Is een product met garantie niet goed of stuk? Dan adviseren we je om naar een KARWEI-bouwmarkt te gaan. Ook als je het product via de webshop hebt gekocht. Neem wel de factuur/kassabon mee, dit is je garantiebewijs.
Gaat het om een product dat je al hebt verwerkt of dat je niet mee kunt nemen
naar de bouwmarkt? Neem dan contact met ons op.

Zit er geen garantie (meer) op het product?
Vraag één van onze bouwmarktmedewerkers om advies.

De garantievoorwaarden
- Het is wel belangrijk dat je goed de gebruiksaanwijzing en voorwaarden leest voordat je een product gebruikt. Vind je deze onduidelijk? Onze bouwmarktmedewerkers geven graag uitleg.
- De garantievoorwaarden zitten bij het product. Bewaar ze goed, samen met de aankoopbon of factuur en een eventueel garantiecertificaat.
- Om aanspraak op garantie te kunnen maken, heb je een bewijs van aankoop nodig. Bijvoorbeeld een kassabon of een factuur (bij een online bestelling).

Omruilgarantie of geld-terug-garantie
Wanneer de bouwmarktmedewerker jouw klacht terecht vindt,
wordt het product omgeruild of gerepareerd. Dit hangt af van:

__Ging het product stuk binnen het zichttermijn van 30 dagen? __
- Dan krijg je vaak direct een nieuw of vergelijkbaar product tot eenzelfde
aankoopwaarde.
- Is het product niet op voorraad is, dan kan het besteld worden.
- Is vervangen niet mogelijk, dan krijg je je geld terug. Er zijn een paar
uitzonderingen. Onze bouwmarktmedewerkers kunnen je er meer over vertellen.

__Ging het product stuk NA het zichttermijn? __
- Dan zorgt KARWEI ervoor dat het artikel snel en vakkundig wordt gerepareerd.
- Als een reparatie niet mogelijk is, zoeken we samen met jou naar een andere
oplossing.

Recycling

Wil je led- en spaarlampen, batterijen, tl-buizen en kleine elektrische apparaten inleveren? Dat kan in onze recyclestraat in de KARWEI-bouwmarkt. Wij zorgen ervoor dat de grondstoffen van deze producten weer worden gebruikt. Je kunt je apparaten natuurlijk ook naar de gemeentelijke milieustraat brengen.

Heb je in onze webshop een klein elektrische apparaat, batterij en/of lichtbron aangeschaft en ben je niet in de gelegenheid om de oude/defecte in te leveren? KARWEI biedt de mogelijkheid deze producten gratis naar ons antwoordnummer te verzenden. De postbode die je bestelling aflevert, heeft helaas niet de mogelijkheid het mee retour te nemen.

Wil je weten hoe het werkt en waaraan voldaan moet worden?
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Recent bekeken