Bestelling wijzigen of annuleren

Bestelling wijzigen

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. Wil je de bestelling niet meer ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij zullen nagaan of je bestelling nog geannuleerd kan worden.

Heb je al bericht gehad dat de bestelling is verzonden? Dan kun je de bestelling (m.u.v. maatwerk) bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger. Je kan de bestelling (m.u.v. maatwerk) ook kosteloos retourneren of ruilen in een bouwmarkt bij jou in de buurt.

Heb je gekozen voor aflevering in een Karwei bouwmarkt? Neem dan contact op met jouw bouwmarkt om de bestelling te retourneren.

Bestelling annuleren

Zodra we je bestelling hebben ontvangen gaan we direct voor je aan de slag, annuleren is daarom niet altijd mogelijk. Neem direct contact op met de klantenservice. Wij zullen nagaan of annuleren nog mogelijk is.

Maatwerk wijzigen of annuleren

Bestellingen van artikelen die we speciaal voor jou maken (zoals maatwerk raamdecoratie of samengestelde deuren) kun je tot 2 dagen na bestelling annuleren. Later annuleren is helaas niet mogelijk. Annuleer je bestelling via Mijn Karwei of neem contact op met onze klantenservice.

Wil je de bestelling opnieuw plaatsen na annuleren en heb je op je eerdere bestelling korting gehad? Neem contact met ons op, dan ontvang je deze korting achteraf bij je vervangende bestelling.

Product- of klusvraag

Heb je een vraag over één van onze artikelen of over je klus? Neem eens een kijkje op onze online klusadviezen. Het antwoord niet gevonden? Stel de vraag via de chat. Onze bouwmarktmedewerkers staan ook voor je klaar. Vind de bouwmarkt bij jou in de buurt.

Artikel niet op voorraad

Is een artikel niet meer leverbaar via de webshop? Check op de productpagina of het artikel op voorraad is bij een bouwmarkt bij jou in de buurt. Helaas kunnen we niet aangeven wanneer artikelen weer op voorraad komen. Wanneer een artikel niet via de webshop en de bouwmarkt voorradig is, kan deze soms bij de servicebalie besteld worden. Neem voor de mogelijkheden contact op met jouw bouwmarkt .

Het is helaas niet mogelijk om artikelen die in een andere bouwmarkt voorradig zijn naar de bouwmarkt bij jou in de buurt te versturen.

Bezorgmethoden

Bij het product en in de winkelwagen staat de bezorgmethode. Je kiest zelf of de bestelling thuis of gratis in een Karwei bouwmarkt wordt bezorgd. Voor grote en zware artikelen heb je niet altijd de mogelijkheid om dit in de bouwmarkt te laten leveren. Dan kunnen we het product alleen thuisbezorgen met de daarbij behorende bezorgkosten.

Bezorgkosten

Bij elk artikel én in de winkelwagen staat wat de bezorgkosten zijn. Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, betaal je één keer (de hoogste) bezorgkosten.

Afhalen in de bouwmarkt

Je betaalt geen bezorgkosten als je een online bestelling laat bezorgen in de bouwmarkt.

Thuisbezorgen (PostNL)

  • Standaard pakketten: €4,95
  • Afwijkend formaat of breekbare inhoud: €6,95
  • Lange pakketten: €14,95
  • Extra@Home - Zware of grote bestellingen: €29 (< 32 kg) of €39 (> 32 kg)

Levering door een leverancier

Een deel van ons assortiment wordt rechtstreeks geleverd door één van onze leveranciers. De bezorgkosten verschillen per leverancier en staan vermeld bij het product.

Click & Collect

Click & Collect is de mogelijkheid om producten online te bestellen bij de door jou geselecteerde bouwmarkt. Indien het door jou gewenste product op voorraad is, wordt deze na het bestellen apart gezet en ontvang je een afhaalbericht. Je kan je bestelling dan gelijk komen ophalen.

Hoe werkt Click & Collect?

  1. Kies via de site jouw Karwei bouwmarkt.
  2. Kies bij het toevoegen van producten aan jouw winkelwagen voor de optie “Click & Collect”.
  3. Indien je nog geen bouwmarkt had geselecteerd zie je de melding staan “Kies eerst een bouwmarkt”.
    Na het selecteren van een bouwmarkt kan je het product toevoegen aan jouw winkelwagen.
  4. Het afrekenen verloopt vervolgens via het standaard proces.
  5. Na het afrekenen ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging.
  6. Jouw bestelling is apart gezet in de door jou geselecteerde bouwmarkt en kan worden opgehaald vanaf het moment dat je het afhaalbericht hebt ontvangen.
  7. Bij het tonen van het afhaalbericht in de bouwmarkt ontvang je jouw bestelling.
Problemen tijdens bestellen

Wanneer bestellen niet lukt kunnen onderstaande tips je helpen:

  1. Verwijder je cookies en probeer het opnieuw.
  2. Probeer te bestellen via een andere browser of op een ander apparaat.
  3. Probeer het later opnieuw
Bestellen in de bouwmarkt

Wanneer een artikel niet via de webshop en de bouwmarkt voorradig is, kan deze vaak bij de servicebalie besteld worden. Neem voor de mogelijkheden contact op met jouw bouwmarkt.

Geen orderbevestiging ontvangen

Als je meer dan een uur geleden besteld hebt, je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in de spam van je mailbox, neem dan contact op met de klantenservice. Als je bestelling niet gelukt is word je automatisch terugbetaald.

Artikel is goedkoper geworden na bestellen

Het kan zijn dat artikelen in de aanbieding komen net nadat jij besteld hebt. Neem in dat geval contact met ons op. We kijken graag of we de korting voor je kunnen verrekenen. Zijn de artikelen aangeschaft in de bouwmarkt? Neem dan contact op met jouw bouwmarkt.

Indien je bestelling meer dan 30 dagen geleden geleverd is, is het helaas niet meer mogelijk om de korting te verrekenen.

Recent bekeken