Klantenservice

Bestelling plaatsen 

Wil je een artikel online bestellen? Zoek het dan eerst op in ons assortiment. Als het online te koop is, zie je een button met ‘In winkelwagen’. Bestellen gaat als volgt:

  1. Kies het aantal producten dat je wilt bestellen. Klik daarna op ‘In winkelwagen’.
  2. Voeg – als je dat wilt – nog meer producten aan je winkelwagen toe. Je kunt producten ook gemakkelijk weer verwijderen. Als je op ‘Naar complete winkelwagen’ klikt, zie je meteen de prijzen, kortingen, bezorgkosten en levertijd die voor jouw bestelling gelden. Je ziet ook altijd een duidelijk totaalbedrag; bij ons zijn er geen verborgen kosten. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  3. Plaats de bestelling door op ‘Verder naar bestellen’ te klikken. (Bestellingen kunnen alleen in Nederland bezorgd worden, daarnaast dient het factuuradres ook een Nederlands adres te zijn. ) 
  4. Vul je naam, adres en e-mailadres in en klik op ‘Verder naar bezorgen’.
  5. Kies een bezorgadres en bezorgdag.
  6. Controleer je bestelling.
  7. Betaal veilig met iDEAL, PayPal of creditcard (VISA of MasterCard)

Als de bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via e-mail.

Online niet meer leverbaar?

Is een product niet meer leverbaar via de webshop? Check bij de productinformatie of het wel op voorraad is bij een bouwmarkt bij je in de buurt. De prijzen van artikelen op karwei.nl zijn gelijk aan de prijzen in de bouwmarkt. Sommige producten zijn alleen in de bouwmarkt te koop. Dat staat er dan altijd duidelijk bij.

Bestellen via het bestelinfopunt in de bouwmarkt

Alle KARWEI-bouwmarkten hebben een bestelinfopunt: een zuil met een computer waarop je bestellingen kunt doen. Dat werkt hetzelfde als online bestellen. Handig aan bestellen via deze zuil is dat je meteen kunt regelen dat zware artikelen worden thuisbezorgd. Betalen kun je bij het bestelinfopunt alleen met je pinpas of creditcard.

Eerder bekeken

Er is nog niets zichtbaar omdat je nog geen producten hebt bekeken.