Ik kreeg de vraag hoe de inslagmoer M5 mij bevalt. Ik kan vertellen dat hij prima bevalt. Ik zei nog tegen mijn vrouw dat hij lekker strak zit, en dat beaamde zij. Nou, als twee mensen aangeven dat ie lekker zit, moet het wel goed zijn lijkt me....
Ik moet hier wel aan toevoegen dat ik liever geen vragen meer krijg betreffende kleine aankopen als spijkers, moeren en stukjes hout bij een bouwmarkt. Als ik dan moet aangeven dat het lekker strak zit, voel ik me best opgelaten.
Mvrgr.