Kan jij wel wat deskundige hulp gebruiken of heb je weinig tijd om de klus zelf uit te voeren? Met de Karwei klusservice heb je de juiste expert voor het monteren van jouw kraan zo geregeld. Je gaat voor deze klus een overeenkomst aan met onze partner Zoofy en zij voeren de montage uit.

Stap 1 - Kies jouw kraan, inclusief montage

Zoek op karwei.nl jouw kraan uit en vink de optie inclusief montage aan.

Stap 2 - Bestel jouw kraan

Voeg het artikel toe aan je winkelmandje en bestel. Je kiest zelf of je jouw artikel ophaalt in de bouwmarkt of laat thuisbezorgen.

Stap 3 - Bevestiging

Zodra jij jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je eerst een e-mail van onze partner Zoofy dat ze jouw aanvraag hebben ontvangen. Zodra de vakspecialist jouw klus accepteert, stuurt Zoofy een tweede bevestigingsmail. Hierin staat wanneer de vakspecialist bij jou langskomt. Komt de klusafspraak niet uit? Dan pas je de datum makkelijk aan via de e-mail.

Stap 4 - Montage van de kraan

De vakspecialist van Zoofy staat op het afgesproken tijdstip bij jou voor de deur om de kraan te monteren.

Stap 5 - Klaar!

Jouw nieuwe kraan is geïnstalleerd! Met garantie van Zoofy.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het als ik voor de klusservice kies?

Heb jij gekozen voor montage bij je artikel? Karwei werkt samen met de vakspecialisten van Zoofy. Zij komen één dag na de bezorgdag van jouw artikel bij je langs voor de montage. Komt die datum niet uit? Dan pas je de klusafspraak makkelijk aan via de e-mail die je ontvangt na je bestelling. Je hoeft de vakspecialist achteraf niet meer te betalen, dit is allemaal geregeld. Tenzij er meerwerk bij komt kijken.

Hoe kan ik de afspraak voor de montage wijzigen?

Je wijzigt de afspraak makkelijk via de e-mail die je ontvangt van Zoofy na je bestelling. Je kan de afspraak tot 24 uur van tevoren wijzigen.

Wat zijn de kosten voor de montage?

De kosten van de klusservice kunnen verschillen per product en per klus. Bij het aanvragen van montage bij het artikel zie je altijd de juiste tarieven staan. Je hoeft de vakspecialist achteraf niet meer te betalen, dit is allemaal geregeld. Tenzij er meerwerk bij komt kijken.

Tussen welke tijden kan ik mijn artikel laten monteren?

De vakspecialisten van Zoofy komen langs op werkdagen tussen 08.00 en 21.00 uur. Je ontvangt van Zoofy een e-mail met de datum van montage. Wil je de afspraak verzetten? Dan bepaal je zelf de nieuwe datum en tijd.

Wanneer komt de vakspecialist langs?

De vakspecialist van Zoofy komt standaard één werkdag na de bezorgdag van jouw artikel langs voor de montage. Je krijgt hier van tevoren bericht over en het tijdstip staat vermeld in de e-mail die je hebt ontvangen. Wil je de afspraak verzetten? Dan pas je de klusafspraak makkelijk aan via de e-mail die je ontvangt na je bestelling.

Hoe kan ik de afspraak voor de montage annuleren?

Je kunt de afspraak voor de montage kosteloos annuleren via de boekingspagina van je klus. Deze vind je via de link in de e-mail die je hebt ontvangen.

Wat als ik een klacht heb over de klusservice?

Karwei werkt samen met de vakspecialisten van Zoofy. Zoofy staat voor je klaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. Heb je een vraag of een klacht? Bel dan naar 085 0471277 of stuur een e-mail naar klantenservice@zoofy.nl.

Wat moet ik regelen voordat de vakspecialist langskomt?

Voor deze klus is het natuurlijk belangrijk dat het artikel dat je wilt laten monteren bij je thuis ligt. Zorgt er ook voor dat er iemand aanwezig is om de deur open te doen.

De vakspecialist is niet langsgekomen, wat nu?

Dit is niet hoe een vakspecialist te werk hoort te gaan. Vaak kan Zoofy je alsnog helpen door een andere vakman te sturen. Zoofy staat voor je klaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. Bel naar 085 0471277 of stuur een e-mail naar klantenservice@zoofy.nl.

Komen er nog onverwachte kosten bij?

Meerwerk en extra materiaalkosten zijn de uitzondering. Is er toch meerwerk en eventuele materiaalkosten, dan zijn niet in de prijs inbegrepen dus extra kosten zijn mogelijk. Dit zal de vakspecialist met je afstemmen. Je ontvangt dan achteraf een factuur.

Wat als mijn klus niet goed is uitgevoerd?

De vakspecialist is verantwoordelijk voor het goed afronden van de klus. Ben je tóch niet tevreden over het eindresultaat? Laat dit aan de vakspecialist weten. Misschien kan je het samen met de vakspecialist van Zoofy alsnog oplossen. of meld het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur bij de klantenservice van Zoofy.

Zit er garantie op de montage van het artikel?

Op installatie en montage geeft Zoofy garantie van twee maanden.

Waarom spaar ik geen punten over de klusservice?

Op de klusservice ontvang je helaas geen punten. Dit komt doordat je de overeenkomst bent aangegaan met Zoofy en niet Karwei.

Recent bekeken