Assortiment

Service op (gestoffeerde) meubelen

Het mocht onverhoopt gebeuren dat er wat mis gaat met je aankoop bij KARWEI. Bijvoorbeeld door verlies of beschadiging bij transport. Of missende of beschadigde onderdelen bij je aankoop. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je onderstaande serviceprocedure te volgen voor een snelle en efficiënte afhandeling.

Procedure

Vragen/klachten
Heb je een vraag/klacht over onze producten of dienstverlening, dan kan je het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:

Per e-mail via service@deeekhoorn.com of via faxnummer 0228-567074

Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en deze daar waar mogelijk te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:

  • foutieve montage/behandeling
  • beschadiging door opzet/nalatigheid
  • foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  • normale slijtage

Je ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 14 dagen) onze inhoudelijke reactie.

Missende onderdelen
Ontbreken onderdelen bij je bestelling, dan kan je het volgende doen:

Bestel het onderdeel per e-mail via service@deeekhoorn.com of via faxnummer 0228-567074. Geef daarbij je adresgegevens en om welk onderdeel het gaat. Raadpleeg de montagetekening voor het onderdeelnummer. Het onderdeel wordt binnen 2 werkdagen opgestuurd.

Eerder bekeken

Er is nog niets zichtbaar omdat je nog geen producten hebt bekeken.