close

Het KARWEI-huis: wooninspiratie in De 9 Straatjes

Leusden, 12 oktober 2018

Pop-up store in Amsterdam met dubbele functie: brand experience store én contentcreatiestudio voor digitale live content

KARWEI introduceert het KARWEI-huis: een gloednieuwe pop-up store in De 9 Straatjes van Amsterdam. Hier laat de decoratieve bouwmarkt dé interieurtrends en haar Style Statements van najaar 2018 op een verrassende manier tot leven komen. Zo voelen en beleven consumenten de trends en statements, en doen zij real-life wooninspiratie op over hoe je op dit moment moet wonen. Bovendien biedt KARWEI – zoals we van het merk gewend zijn – met het huis net iets extra’s: het wordt gebruikt als studio om live content te creëren en consumenten kunnen er terecht voor gratis interieuradvies en workshops. Nieuwsgierig? Het huis is geopend van 13 oktober tot en met 29 november 2018.

Shoppen, interieuradvies en workshops

De pop-up store is dé plek om wooninspiratie op te doen. Want KARWEI weet als geen ander wat de trends op woongebied zijn en hoe je die nieuwe kleuren, materialen en meubels combineert. In het KARWEI-huis zijn alle musthaves van dit seizoen te vinden: van perfecte basics tot en met blikvangers waarmee je elk huis Instagram-ready maakt. Het huis staat in de leukste buurt van Amsterdam: De 9 Straatjes.

Het is een huis met maar liefst zeven kamers vol inspiratie en stylingideeën. Helemaal ingericht zoals we van KARWEI gewend zijn: alles wat er te zien is, past direct bij elkaar en is direct in het huis te koop of te bestellen via de bestelzuil. Om consumenten te helpen thuis zelf aan de slag te gaan met al deze wooninspiratie, kunnen zij in het KARWEI-huis ook terecht voor gratis interieuradvies van KARWEI-stylistes of meedoen met een van de gratis workshops, zoals je eigen woonaccessoires maken, bloemen matchen bij je interieur en Instagrammable interieurfoto’s creëren.

Contentcreatiestudio

Het KARWEI-huis wordt ook gebruikt als contentcreatiestudio waar dagelijks live content wordt geproduceerd, zoals Instagram Stories en onlinevideo’s voor Instagram TV (IGTV). In het huis is daarom een studio gebouwd, zodat de crew de content op dezelfde dag kan filmen, editen en online kan plaatsen.

Laura van Riggelen, Brand Manager KARWEI: “Met de live producties bieden we een digitale beleving van het KARWEI-huis aan iedereen die het niet fysiek kan bezoeken. Daarnaast laten we zien hoe je de opgedane inspiratie in het huis toepast in je eigen interieur. Zo zal de logeerkamer wekelijks een make-over krijgen door verschillende influencers. Dit gehele proces delen we via onze digitale kanalen: van inspiratie opdoen tot en met shoppen en inrichten. Zo wil KARWEI iedereen helpen en inspireren bij het realiseren van zijn of haar woonwensen.”

Openingstijden

Het KARWEI-huis – in de Runstraat 25 in Amsterdam – is geopend van zaterdag 13 oktober tot en met donderdag 29 november 2018. Elke woensdag- en vrijdagmiddag kunnen consumenten meedoen aan verschillende gratis workshops. Op zaterdagen is op afspraak gratis interieuradvies te krijgen van een KARWEI-styliste. Voor het volledige aanbod van de workshops en interieuradviezen en om je aan te melden, kijk op www.karwei.nl/karweihuis. Voor wie het niet lukt om langs te komen, maar wel graag inspiratie wil opdoen: het huis is online te volgen via www.karwei.nl/karweihuis, Instagram en Facebook.

Openingstijden KARWEI huis

Maandag12.00-18:00 uur
Dinsdag10:00-18.00 uur
Woensdag10:00-18.00 uur
Donderdag12:00-20:00 uur
Vrijdag10:00-18.00 uur
Zaterdag10:00-18.00 uur
Zondag12:00-18.00 uur

Over KARWEI

KARWEI is met bijna 140 vestigingen een van de grootste bouwmarkten in Nederland. Met een omzet van 1,7 miljard euro staat moederbedrijf Intergamma in de top 3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is het marktleider op de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. In 2017 groeide de winkelomzet van Intergamma met drie procent, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van de onlineactiviteiten.