Klantenservice

Klachten

Heb je een klacht over een product, je online bestelling of onze dienstverlening? KARWEI hoort het graag. We zoeken altijd naar een passende oplossing.

Heb je een klacht of opmerking over de verspreiding van de KARWEI-folder?

Gebruik dan het formulier folderverspreiding. Je melding komt bij Spotta terecht. Dit is het bedrijf dat voor de verspreiding van onze folders zorgt. Let goed op dat je je e-mailadres goed invult. Spotta kan jouw klacht, vraag of opmerking anders niet in behandeling nemen.

Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening?

Geef je klacht dan zo snel mogelijk door aan de dichtstbijzijnde KARWEI-bouwmarkt. Neem als het om een artikel gaat wel de kassabon of (bij een online bestelling) de factuur mee. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. We bespreken je klacht met de betreffende afdeling of leverancier en laten je binnen 14 dagen weten hoe we je klacht oplossen.

Heb je een klacht over een online bestelling?

Geef ook dan je klacht zo snel mogelijk door aan de dichtstbijzijnde KARWEI-bouwmarkt. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. En binnen 14 dagen laten we je weten hoe we je klacht oplossen.

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Merk je bij ontvangst van je online bestelling dat je een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Meld dit zo snel mogelijk bij de dichtstbijzijnde KARWEI-bouwmarkt. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product daarom niet verder uit / gebruik het niet meer dan nodig is om goed te kunnen beoordelen of je het wilt houden.

Heb je online bij ons een product gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk?

Als er garantie op het product zit, kun je het beste naar een KARWEI-bouwmarkt gaan. Neem dan wel de kassabon of de factuur mee die je per e-mail hebt ontvangen. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat je het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Bij Garantie lees je er meer over. Heb je het product al verwerkt of kun je het niet meenemen naar de bouwmarkt? Vul dan ons contactformulier in.

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?

Bent je niet tevreden over hoe KARWEI je klacht over een online bestelling oplost? Thuiswinkel.org kan je helpen. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. Ook het Europees ODR Platform helpt bij de oplossing van klachten over online dienstverlening.

Eerder bekeken

Er is nog niets zichtbaar omdat je nog geen producten hebt bekeken.