Gezien de verwachte online drukte in verband met de sluiting van winkels en de reguliere drukte rondom de feestdagen, kan je pakket later aankomen dan verwacht. Uiteraard doen we er samen met PostNL en onze leveranciers alles aan om de gekozen leverdag te garanderen.
Wij proberen onze producten tegen scherpe prijzen te verkopen. Om dit mogelijk te blijven maken, hanteren wij een minimaal orderbedrag van 20 euro.
Dit betekent dat alle bestellingen met een totaalbedrag van € 20,- of meer gewoon uitgeleverd worden. Lagere bestelbedragen kunnen wij op dit moment helaas niet online aannemen.
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het fysiek contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. De bezorger kan bovendien je pakket voor je neerzetten zodat er geen handcontact hoeft te zijn.
Dit is per order verschillend en hangt af van de huidige status van je bestelling.
Als je pakket al onderweg is kunnen wij niet meer annuleren.
Aan de deur doen onze bezorgers er alles aan om een veilig overdracht te kunnen doen, waaronder een contactloos alternatief voor de handtekenening en het neerzetten van een pakket in plaats van het uitreiken.
We leveren dus graag je pakket bij je thuis, op een veilige manier.
Wil je toch annuleren? Dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Extra@Home is de bezorgservice voor grote en zware pakketten.
Veiligheid van onze klanten en bezorgers staat altijd voorop. Wij leveren artikelen bij je binnen af of komen deze ophalen. Daarbij willen we onnodige risico’s voor de gezondheid van alle betrokkenen uitsluiten. Onze bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:
We doen er alles aan om onze leveringen volgens afspraak uit te voeren maar houden ons ook aan alle richtlijnen van de overheid. Als door de huidige of nieuwe omstandigheden en richtlijnen afspraken afgezegd moeten worden, is dit helaas overmacht en wordt niet vergoed.
Met Click & Collect is het mogelijk om producten online te bestellen bij de door jou geselecteerde Karwei bouwmarkt. Indien het door jou gewenste product op voorraad is, wordt deze na het online bestellen direct apart gezet. Vervolgens kan je in het aangegeven tijdsslot langs de bouwmarkt rijden om jouw bestelling op te halen bij het Karwei afhaalpunt. Lees hier hoe het werkt.
Kom je een pakketje ophalen of brengen bij een van onze PostNL pakketpunten? In alle Karwei bouwmarkten zijn deze pakketpunten van maandag t/m zaterdag van 09:00 – 18:00u geopend. Lees hier hoe het werkt.
Vanwege de drukte bij PostNL vragen wij je retourzendingen pas na 7 januari terug te sturen. Na die tijd is het hopelijk wat rustiger bij PostNL. PostNL heeft aan webwinkels gevraagd de retourtermijn te verlengen. Bekijk bij de webwinkel van jouw pakketje of zij dit ook hebben gedaan.
De retourtermijn van onze pakketten wordt verlengd tot 30 dagen na heropening van onze bouwmarkten.
Ja, dat kan volgens de gebruikelijke weg. Dus rechtstreeks bij de partner per mail of telefoon. Bij Zoofy kan dit ook in de 'mijn' omgeving. Je kan naar de mijn omgeving via button "status" in de mail.
Hier gelden de normale regels. Als je annuleert binnen de 48 uur van uitvoering, dan betaal je de no-go. Als de vakman annuleert of halverwege weg moet, is dit uiteraard voor kosten vakman of onze partner.
Dit is overmacht en wordt niet vergoed. Uiteraard doen we er alles aan om ook de Karwei Montageservice netjes door te laten lopen, maar wel binnen de richtlijnen afgegeven door de overheid.
Ja onze services kunnen binnen de huidige richtlijnen doorgaan.
Zo blijven onze vakmensen thuis bij klachten en houden zij verder rekening met de geldende richtlijnen waardoor de klus veilig bij jou thuis kan worden uitgevoerd.
Vooralsnog zijn we volgens plan beleverd. We werken samen met onze leveranciers om dit zo te houden.
Onze bouwmarkten vallen onder niet-essentiele winkels en daarom hebben wij ze vanwege de lockdown vanaf 15 december gesloten.
De retourtermijn wordt verlengd tot 30 dagen na heropening van onze bouwmarkten.
Dit is per artikel verschillend. Hier kan je vinden hoe je een artikel kunt retourneren.
Er wordt contact met je opgenomen zodra de bouwmarkten weer open zijn en de artikelen gerepareerd zijn.
Er worden momenteel geen apparaten verhuurd door de bouwmarkt.
We verwijzen je door naar onze director communicatie. Haar contactgegevens staan op https://www.intergamma.nl/contact/mediacontact/
Er is geen mogelijkheid om gasflessen te halen en te brengen. We helpen je graag verder als onze winkels weer geopend zijn!
Omdat onze bouwmarkten gesloten zijn wordt er geen verf gemengd. Het is niet mogelijk dit online te bestellen. We helpen je graag verder als onze winkels weer geopend zijn!