Assortiment

Wat te doen als de garantieperiode is verlopen

Ook als de garantieperiode op de door jou aangekochte meubelen is verlopen, kan je de meubelen laten repareren. Bekijk wat de mogelijkheden hiervoor zijn.

Wat te doen indien de garantieperiode is verlopen

Conform het CBW (Centrale Branchevereniging Wonen) gelden de volgende regels welke wij hanteren:

  • Tot één jaar na factuurdatum: volledige vergoeding van de reparatie (tenzij schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het produkt).
  • Één jaar en tot twee jaar na factuurdatum: 1/3 van de kosten zijn voor de consument (tenzij schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het produkt).
  • Na twee en tot drie jaar na factuurdatum: 2/3 van de kosten zijn voor de consument. (tenzij schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het produkt).
  • Na 3 jaar zijn de volledige reparatiekosten voor de consument. Deze kosten worden via KARWEI in rekening gebracht, het is niet mogelijk deze rechtstreeks bij de consument in rekening te brengen.

Eerder bekeken

Er is nog niets zichtbaar omdat je nog geen producten hebt bekeken.